Lidmaatschap

"Wanneer het vriest wil ik meteen kunnen schaatsen!"

Met uw lidmaatschap onderhouden wij de baan, zodat u meteen kunt schaatsen wanneer het ijs dik genoeg is. We onderhouden de onderlaag, het clubgebouw en de omringende bosschage om er voor te zorgen dat de baan er te allen tijde strak bij blijft liggen. Dus helpt u ons ervoor te zorgen dat de baan in de zomer perfect is om op te skeeleren en in de winter klaar is voor natuurijs. Wordt dan lid van de vereniging. Voor volwassenen kost een jaar lidmaatschap €10,- per seizoen en voor jeugdleden is de bijdrage €5,-.

Hoe werkt een lidmaatschap

Om gebruik te kunnen maken van de ijsbaan in de vorstperiodes kun je lid worden van de vereniging. Hiermee ondersteun je de vereniging en het onderhoud van de baan.

Kosten van een lidmaatschap
Je kunt lid worden door ons lidmaatschapsformulier in te vullen zodat je een doorlopend lidmaatschap aangaat met ons. Je betaalt dan middels een machtiging €10,- per jaar (voor de jeugd is dit €5,-). Als de baan opengaat tijdens vorstperiodes heb je altijd gratis toegang. Wil je liever lid worden voor één winterseizoen, dan kun je dit aangeven in het formulier. Wanneer je pas lid wilt worden wanneer het vriest dan kun je aan de baan een lidmaatschap afsluiten.

Contactpersoon lidmaatschap:
Jos Löwik
0620052967
lowikjos@gmail.com

Bedankt voor uw inschrijving. Wij zullen zo snel mogelijk reageren op uw bericht of aanvraag.
Mocht er spoed zijn kunt u ons altijd even bellen op 0546-561805
Oeps! Er ging iets mis. Controleer de velden en probeer het nogmaals.