De kantine

De kantine is het hele jaar door met uitzondering van de vorstperiodes te huren voor verjaardagen, evenementen of andere gezellige bijeenkomsten voor maximaal 100 personen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de beheerders via het emailadres kantine@ijsclubeendracht.nl of door onderstaande formulier in te vullen. Zij zullen dan z.s.m. contact opnemen over de mogelijkheden voor de verhuur van onze prachtige locatie.

Biljartverenigingen

Doordeweeks wordt onze kantine gebruikt door verschillende biljartverenigingen. De thuiswedstrijden worden op de dinsdag en donderdagavond gespeeld. Ook lid worden van een biljartvereniging? Neem dan contact op met Jos Löwik.

Veelgestelde vragen

Er worden ons veel vragen gesteld over de verhuur van de kantine. Hier vind je de meeste antwoorden op die vragen. Heb je alsnog een vraag of wil je de kantine graag huren neem dan contact op via het onderstaande formulier of beheerders Hernardo Slaghuis en Diana Platjes

Voor hoeveel personen kan ik de kantine huren?
Mogen wij zelf voor eten en drinken zorgen?
Vraag 3
Vraag 4
Vraag 5

Contact

Bedankt voor uw bericht. Wij zullen zo snel mogelijk reageren op uw bericht of aanvraag.
Mocht er spoed zijn kunt u ons altijd even bellen op 0546-561805
Oeps! Er ging iets mis. Controleer de velden en probeer het nogmaals.